strawberrypiggi

Creative Commons License

This blog is protected with Creative Commons License.

2010-2012©strawberrypiggi

2 January 13
Haaaayyyyyyyyyyyyyyy………………. is for horses. 
Haha just kidding hurro tumblr I’m back… hopefully :D Now that it’s 2013, one of my resolutions was to blog or draw at least once a week or two now. My tumblr has been pretty dead in 2012 but I was inspired to draw more again because of a friend who’s freaking incredibly awesome with drawing :’O *cheers* He showed me his works and it’s all just too motivating, ya know? In other news, I have high hopes for this year… 2012 was just filled with blessings and amazingness, this year will hopefully too :DD
But yeah update on my recent life:
I went caroling with my lovely cfc-y family <33 ‘twas amazing, we’re earning some good money for this year’s conference! :D
I’ve been drawing a looottt lately. It feels so nostalgic to ;u;
I’ve been sleeping in the living room for the past few weeks because my own room is too cold to sleep in mehhh
I’ve fallen in love with 8eight’s voices… they just harmonize so amazingly. One of their practice videos (here) just gave me goosebumps and a couple laughs because of the end… haha xD But yeah, that’s one of my favorite songs from them
I’ve started playing my guitar again… getting the calluses back though c:
I GAINED WEIGHT LOLOL DA HECK IS UP WITH THAT. I need to lose some this year definitely Dx I hate it because I’m too lazy to exercise and it’s hard not to pig out… *sigh*
I had a great time at the Christmas party we went to on the 30th… filled with so much laughs xD 
Celebrating the count down to the New Year’s was pretty quiet because we learned that my uncle from the Philippines passed away just hours before 12am. Rest in Peace for my uncle <3 I will be praying for him definitely
Today’s (err, yesterday’s?) mass was one I will not forget… the feels though. 
Oh hey this is my 600th post
I doubt people remember me since I was so MIA last year… oh well I have to work my way up again xD
I should sleep now or I’ll wake up late for school tomorrow… ugh finals coming up… But hey I’ll get through it~ Have a wonderful everyone!

Haaaayyyyyyyyyyyyyyy………………. is for horses. 

Haha just kidding hurro tumblr I’m back… hopefully :D Now that it’s 2013, one of my resolutions was to blog or draw at least once a week or two now. My tumblr has been pretty dead in 2012 but I was inspired to draw more again because of a friend who’s freaking incredibly awesome with drawing :’O *cheers* He showed me his works and it’s all just too motivating, ya know? In other news, I have high hopes for this year… 2012 was just filled with blessings and amazingness, this year will hopefully too :DD

But yeah update on my recent life:

  • I went caroling with my lovely cfc-y family <33 ‘twas amazing, we’re earning some good money for this year’s conference! :D
  • I’ve been drawing a looottt lately. It feels so nostalgic to ;u;
  • I’ve been sleeping in the living room for the past few weeks because my own room is too cold to sleep in mehhh
  • I’ve fallen in love with 8eight’s voices… they just harmonize so amazingly. One of their practice videos (here) just gave me goosebumps and a couple laughs because of the end… haha xD But yeah, that’s one of my favorite songs from them
  • I’ve started playing my guitar again… getting the calluses back though c:
  • I GAINED WEIGHT LOLOL DA HECK IS UP WITH THAT. I need to lose some this year definitely Dx I hate it because I’m too lazy to exercise and it’s hard not to pig out… *sigh*
  • I had a great time at the Christmas party we went to on the 30th… filled with so much laughs xD 
  • Celebrating the count down to the New Year’s was pretty quiet because we learned that my uncle from the Philippines passed away just hours before 12am. Rest in Peace for my uncle <3 I will be praying for him definitely
  • Today’s (err, yesterday’s?) mass was one I will not forget… the feels though. 
  • Oh hey this is my 600th post
I doubt people remember me since I was so MIA last year… oh well I have to work my way up again xD

I should sleep now or I’ll wake up late for school tomorrow… ugh finals coming up… But hey I’ll get through it~ Have a wonderful everyone!

2 August 12

I was talking to my friend April yesterday, and somehow the topic of corn came in. Just know that she absolutely HATES corn. xD She hates the smell, and taste… ahaha. Last night I kept bothering her about how much corn loves her, and she kept saying she will never love corn back.

So, I made her this mini comic of a corn’s one sided love for her. 

(Source: strawberrypiggi)

1 August 12
Good morning guys! I woke up around 6am today&#8230; I slept a bit early last night and fell asleep on the couch downstairs. My dad leaving for work woke me up&#8230; haha~ xD
All social websites are so dead in the morning O_o That&#8217;s because most teenagers people wake up around noon-ish, am I right? xD 
Well, I woke up to a cloudy, but good morning :) I was listening to "Smile" by Kutless and it just really starts up your day! xD I made myself a light breakfast&#8230; light because I really wasn&#8217;t hungry since I usually eat &#8220;breakfast&#8221; around 11am&#8230;. So I toasted bread, made milk tea (which by the way, I&#8217;ve been drinking a lot recently since I really like the ones I make xD ), listened to music, and drew this.
Whoooaaa&#8230;.. the sun&#8217;s shining now! Ah~ the sky is clearing right as I&#8217;m typing this&#8230; xD Doesn&#8217;t really reflect my drawing, but there were really thick clouds earlier~ 
Hmm&#8230; today will be pretty chill I guess&#8230; not until the evening because I&#8217;m going to a church for a re-run practice for CFC-Y&#8217;s Kids&#8217; Village play and music ministry&#8230; all that awesome cheese with other members :DD Until then, I&#8217;ll just be at home&#8230; I should read my book for summer homework&#8230; -___- I mean, it&#8217;s not a bad book and reading it isn&#8217;t too horrible, but initiating to read it is pretty much difficult&#8230; xD
Ohoho, a see a peek of blue in the sky now :DD But the sun&#8217;s hurting my eyessss. I should really finish the about me page in this blog&#8230; -.- That&#8217;s the only thing that needs to be complete, haha. 
That&#8217;s it for this blurb, hopefully, I&#8217;ll be able to draw something again sometime soon :)
***EDIT: LOOOOOOLLL AWKWARD. I JUST REALIZED I DREW MYSELF INCORRECTLY. xDDD Sorry about that. I drew the picture looking like I&#8217;m left handed&#8230; lolololol. That&#8217;s false guys&#8230;. -__- I&#8217;m right handed. Haha&#8230; I can&#8217;t really reflect the image since the music notes would just look plain awkward&#8230;.. so just know that it was a mistake. xD haha&#8230; sorry!

Good morning guys! I woke up around 6am today… I slept a bit early last night and fell asleep on the couch downstairs. My dad leaving for work woke me up… haha~ xD

All social websites are so dead in the morning O_o That’s because most teenagers people wake up around noon-ish, am I right? xD 

Well, I woke up to a cloudy, but good morning :) I was listening to "Smile" by Kutless and it just really starts up your day! xD I made myself a light breakfast… light because I really wasn’t hungry since I usually eat “breakfast” around 11am…. So I toasted bread, made milk tea (which by the way, I’ve been drinking a lot recently since I really like the ones I make xD ), listened to music, and drew this.

Whoooaaa….. the sun’s shining now! Ah~ the sky is clearing right as I’m typing this… xD Doesn’t really reflect my drawing, but there were really thick clouds earlier~ 

Hmm… today will be pretty chill I guess… not until the evening because I’m going to a church for a re-run practice for CFC-Y’s Kids’ Village play and music ministry… all that awesome cheese with other members :DD Until then, I’ll just be at home… I should read my book for summer homework… -___- I mean, it’s not a bad book and reading it isn’t too horrible, but initiating to read it is pretty much difficult… xD

Ohoho, a see a peek of blue in the sky now :DD But the sun’s hurting my eyessss. I should really finish the about me page in this blog… -.- That’s the only thing that needs to be complete, haha. 

That’s it for this blurb, hopefully, I’ll be able to draw something again sometime soon :)

***EDIT: LOOOOOOLLL AWKWARD. I JUST REALIZED I DREW MYSELF INCORRECTLY. xDDD Sorry about that. I drew the picture looking like I’m left handed… lolololol. That’s false guys…. -__- I’m right handed. Haha… I can’t really reflect the image since the music notes would just look plain awkward….. so just know that it was a mistake. xD haha… sorry!

21 July 12
Lol hi guys c: So I have new and old followers, followers that followed me when I was inactive. So I shall introduce myself xD 
Hii! I&#8217;m Chloe&#8230; an&#8230; artist? Lol. Idk what I&#8217;m called&#8230; but I like to draw and take pictures (although I haven&#8217;t taken photos in a while) it&#8217;s more of a hobby to me&#8230; My blog &#8220;strawberrypiggi&#8221; is just another one of the doodle blog amongst the many more in Tumblr :) I&#8217;m updating my tumbleblog, so check it out from time to time to see the new designs/updates. 
Haha.. okay that&#8217;s it for the introduction&#8230; now for my life update! xD
It&#8217;s been a while since my last blurb (&#8216;twas back in March! :o ) &#8230; I should make weekly ones instead xD But since summer started, a loottt has happened. As in&#8230; A LOT.
My older sister had her 18th birthday debut back in June&#8230; it was a great experience to be part of cotillion and candles&#8230; :D It was my first debut that I actually participate more actively in&#8230; so it was really nice~
Then I went camping (as in the woods, in tents) for the first time ever with my family! :D It was a three day two night trip&#8230; guys you should definitely try camping&#8230; there is NO stress at all! But there was a huge rain storm the second night&#8230; even though it was SO loud that night in the tents&#8230; we were all laughing and being in a tent with my whole family was just incredibly heart warming a cozy. c:
I also got a haircut and contacts too! Haha&#8230; I guess I look more of a high schooler now&#8230; getting to look less and less childish I guess&#8230; xD But I can honestly say I think I look better in contacts than I do with glasses :)
Let&#8217;s see&#8230; let&#8217;s see what else&#8230; OH RIGHT.
The reason why I actively made my return on tumblr was because of some personal people I know who draw beautifully! I can&#8217;t say who, but I am incredibly thankful for them because they inspired me to touch my super dusty tablet and get my daddy to get my photoshop again&#8230; xD Art camp also inspired me&#8230; oh my gosh! OH RIGHT. ART CAMP! xD
I started art camp volunteer work last week at my high school for extra service hours. The art teacher there created an art camp for children ages 5-12&#8230; I joined the second session. This is my second year volunteering and I love it soo much. I love children and art&#8230;. what could be better than this!? It doesn&#8217;t even feel like work AT ALL! I get to paint/draw/etc with the kiddies xD THE KIDDIES ARE SO CUTE YOU DON&#8217;T UNDERSTAND THE CUTENESS&#8230; Children are so innocent and creative&#8230; some of the kids there are insanely talented for their age&#8230; they will be better in the future for sure. :) Unfortunately, tomorrow&#8217;s my last day&#8230; so I&#8217;m pretty upset. But no worries, I&#8217;ll be doing it again next year! :D
Andd&#8230; what else&#8230; oh. Lol. Summer homework.
School is creeping up soon&#8230; I still haven&#8217;t started my biology packet, read the book for english, or read the packet for math. I&#8217;ll be in the IB program next year&#8230; Junior year is the toughest, so I really want to get rid of my procrastination! Dx
Well yup. That&#8217;s it for now&#8230; I&#8217;m getting lazy to type. 

Lol hi guys c: So I have new and old followers, followers that followed me when I was inactive. So I shall introduce myself xD 

Hii! I’m Chloe… an… artist? Lol. Idk what I’m called… but I like to draw and take pictures (although I haven’t taken photos in a while) it’s more of a hobby to me… My blog “strawberrypiggi” is just another one of the doodle blog amongst the many more in Tumblr :) I’m updating my tumbleblog, so check it out from time to time to see the new designs/updates. 

Haha.. okay that’s it for the introduction… now for my life update! xD

It’s been a while since my last blurb (‘twas back in March! :o ) … I should make weekly ones instead xD But since summer started, a loottt has happened. As in… A LOT.

My older sister had her 18th birthday debut back in June… it was a great experience to be part of cotillion and candles… :D It was my first debut that I actually participate more actively in… so it was really nice~

Then I went camping (as in the woods, in tents) for the first time ever with my family! :D It was a three day two night trip… guys you should definitely try camping… there is NO stress at all! But there was a huge rain storm the second night… even though it was SO loud that night in the tents… we were all laughing and being in a tent with my whole family was just incredibly heart warming a cozy. c:

I also got a haircut and contacts too! Haha… I guess I look more of a high schooler now… getting to look less and less childish I guess… xD But I can honestly say I think I look better in contacts than I do with glasses :)

Let’s see… let’s see what else… OH RIGHT.

The reason why I actively made my return on tumblr was because of some personal people I know who draw beautifully! I can’t say who, but I am incredibly thankful for them because they inspired me to touch my super dusty tablet and get my daddy to get my photoshop again… xD Art camp also inspired me… oh my gosh! OH RIGHT. ART CAMP! xD

I started art camp volunteer work last week at my high school for extra service hours. The art teacher there created an art camp for children ages 5-12… I joined the second session. This is my second year volunteering and I love it soo much. I love children and art…. what could be better than this!? It doesn’t even feel like work AT ALL! I get to paint/draw/etc with the kiddies xD THE KIDDIES ARE SO CUTE YOU DON’T UNDERSTAND THE CUTENESS… Children are so innocent and creative… some of the kids there are insanely talented for their age… they will be better in the future for sure. :) Unfortunately, tomorrow’s my last day… so I’m pretty upset. But no worries, I’ll be doing it again next year! :D

Andd… what else… oh. Lol. Summer homework.

School is creeping up soon… I still haven’t started my biology packet, read the book for english, or read the packet for math. I’ll be in the IB program next year… Junior year is the toughest, so I really want to get rid of my procrastination! Dx

Well yup. That’s it for now… I’m getting lazy to type. 

14 March 12
HI GUYS!
This is Strawberrypiggi&#8217;s (aka CHLOE&#8217;s) SECOND YEAR IN TUMBLR &lt;3
Well, since she sacrificed Tumblr for Lent, I&#8217;m posting this for her~ Haha I&#8217;m her friend, April, and I have hacked her account before so yeah~

CONGRATULATIONS MY FRIEND. &lt;3 Kay, she can edit this whole post thing when she gets online Sunday, but until then, Tis gonna stay here. bwahaha &gt;:)
Deuces les followers of SP :3

HI GUYS!

This is Strawberrypiggi’s (aka CHLOE’s) SECOND YEAR IN TUMBLR <3

Well, since she sacrificed Tumblr for Lent, I’m posting this for her~ Haha I’m her friend, April, and I have hacked her account before so yeah~

CONGRATULATIONS MY FRIEND. <3 Kay, she can edit this whole post thing when she gets online Sunday, but until then, Tis gonna stay here. bwahaha >:)

Deuces les followers of SP :3

4 March 12
Hi guys! Update with this little blurb c:
Now before all of you go &#8220;omg she isn&#8217;t suppose to be on tumblr during Lent&#8221; on me&#8230; I found out at my youth group recently that Sundays don&#8217;t count. lol whut is this I never knew //fail But it&#8217;s okay, I know now xD But yeah, I will use this time to update my blog so it doesn&#8217;t rot. 
But yes, just an update. It&#8217;s spring!! It&#8217;s been raining A LOT recently, so winter&#8217;s definitely gone. Boo. This was also the year my mom bought a lot of winter clothing, ahah, pretty funny. xD
Anyway, I&#8217;ve been drawing a lot today, I actually got three drawings done, when I usually finish one a day since I&#8217;m so lazy at times. xD I&#8217;ll queue them instead of posting them all in one day, because it only makes more sense that way.
I went shopping today to find a present for a debut later in the day, very exciting! I should actually be sleeping now since my family and I are going to mass at 10am today in order to get ready with my friends for the party, but I need to finish my precalc homework because definitely won&#8217;t have time later on in the day. xP
I also need to clean this room because my friend April is sleeping over! Yayy! :D Tsk. I should be doing homework first though&#8230; bahaha. Ohwell, I shall sleep soon. Bye guys! Hope you all have a wonderful week! &lt;3 Thank you for following/viewing my blog even though it&#8217;s not very active at the moment! very much appreciate it, I didn&#8217;t really expect it, so thanks again! :)

Hi guys! Update with this little blurb c:

Now before all of you go “omg she isn’t suppose to be on tumblr during Lent” on me… I found out at my youth group recently that Sundays don’t count. lol whut is this I never knew //fail But it’s okay, I know now xD But yeah, I will use this time to update my blog so it doesn’t rot. 

But yes, just an update. It’s spring!! It’s been raining A LOT recently, so winter’s definitely gone. Boo. This was also the year my mom bought a lot of winter clothing, ahah, pretty funny. xD

Anyway, I’ve been drawing a lot today, I actually got three drawings done, when I usually finish one a day since I’m so lazy at times. xD I’ll queue them instead of posting them all in one day, because it only makes more sense that way.

I went shopping today to find a present for a debut later in the day, very exciting! I should actually be sleeping now since my family and I are going to mass at 10am today in order to get ready with my friends for the party, but I need to finish my precalc homework because definitely won’t have time later on in the day. xP

I also need to clean this room because my friend April is sleeping over! Yayy! :D Tsk. I should be doing homework first though… bahaha. Ohwell, I shall sleep soon. Bye guys! Hope you all have a wonderful week! <3 Thank you for following/viewing my blog even though it’s not very active at the moment! very much appreciate it, I didn’t really expect it, so thanks again! :)

3 February 12
Oiii whut up? It&#8217;s been a while! :D Bahaha&#8230; notice I drew myself in my nerdy braces? xD Well yeah just a little blurb to update and whutnut.
Well, it&#8217;s February! :D I can&#8217;t believe how time passes by so quickly&#8230; I mean&#8230; really. In a couple of days, I&#8217;m going to my new dentist to hopefully remove these braces of mine. But guess what? I&#8217;m getting new ones. Yes, I&#8217;m getting new braces to refix my teeth&#8230; -_______- Sad isn&#8217;t it? I don&#8217;t even think my teeth were that terrible before braces. I got them in 6th grade, and I&#8217;m in 10th grade now. So if you do the math, I&#8217;ve had these teeth killers for a pretty long time. But due to my previous dentist&#8217;s ignorance, my teeth actually got worse with these braces. That is why my darling mother switched dentists, and my new one seems pretty nice! :DD However, I will need my new braces for another 18 months&#8230; how terriibblleee&#8230;. ;__; Oh well. As long as my teeth get fixed&#8230; really&#8230; Iguess.
My hair has gotten longer&#8230; not to mention the last time I got a haircut was in the summer of 2011&#8230; so my bangs have groowwwnn&#8230; I should get a haircut soon&#8230;. I have split ends and it&#8217;s not pretty&#8230; xD
Did you guys know that winter is practically over? I mean&#8230; I don&#8217;t think it will snow anymore because the birds suddenly came back from the southhh&#8230; o__o
I&#8217;ve also been getting a lot of followers lately, thanks you guys! :D I appreciate all the support, I&#8217;m really glad you guys like what you see on my blog! x) I hope to update more for you guys~
But yea! That&#8217;s pretty much it, hope you guys are having a fantastic year so far. School&#8217;s tough right? xD Don&#8217;t worry, a few more months left until summer vacation!

Oiii whut up? It’s been a while! :D Bahaha… notice I drew myself in my nerdy braces? xD Well yeah just a little blurb to update and whutnut.

Well, it’s February! :D I can’t believe how time passes by so quickly… I mean… really. In a couple of days, I’m going to my new dentist to hopefully remove these braces of mine. But guess what? I’m getting new ones. Yes, I’m getting new braces to refix my teeth… -_______- Sad isn’t it? I don’t even think my teeth were that terrible before braces. I got them in 6th grade, and I’m in 10th grade now. So if you do the math, I’ve had these teeth killers for a pretty long time. But due to my previous dentist’s ignorance, my teeth actually got worse with these braces. That is why my darling mother switched dentists, and my new one seems pretty nice! :DD However, I will need my new braces for another 18 months… how terriibblleee…. ;__; Oh well. As long as my teeth get fixed… really… Iguess.

My hair has gotten longer… not to mention the last time I got a haircut was in the summer of 2011… so my bangs have groowwwnn… I should get a haircut soon…. I have split ends and it’s not pretty… xD

Did you guys know that winter is practically over? I mean… I don’t think it will snow anymore because the birds suddenly came back from the southhh… o__o

I’ve also been getting a lot of followers lately, thanks you guys! :D I appreciate all the support, I’m really glad you guys like what you see on my blog! x) I hope to update more for you guys~

But yea! That’s pretty much it, hope you guys are having a fantastic year so far. School’s tough right? xD Don’t worry, a few more months left until summer vacation!

29 December 11
Hey guys! :D Only two more days of 2011&#8230; can you believe that?! :)
Anyways, I just wanna share this story that happened to me the other day&#8230; xD My mom was video chatting with family, ya know, catching up and stuff. My aunt asked how we&#8217;re gonna celebrate the new year, and my dad goes, &#8220;We&#8217;re the only ones on this street that celebrate New Year&#8217;s enthusiastically. In fact, someone got mad at us for being too loud last New Year&#8217;s.&#8221;
Of course, I was curious because I didn&#8217;t remember any neighbor complaining about how loud we were&#8230; so I asked who it was and my dad goes, &#8220;&#8230;You.&#8221;
BWAHAHA. xD I laughed so much. After hearing his answer, I thought for a while and it&#8217;s true. I was such a kill joy last New Year&#8217;s. But it&#8217;s really funny when I think about it now.
This year, I&#8217;m going to prove to my dad that I won&#8217;t be a kill joy this coming New Year&#8230; In fact, I shall be the loudest&#8230; &gt;:DD Haha&#8230; Well yea, just wanted to share since it&#8217;s pretty relevant!

Hey guys! :D Only two more days of 2011… can you believe that?! :)

Anyways, I just wanna share this story that happened to me the other day… xD My mom was video chatting with family, ya know, catching up and stuff. My aunt asked how we’re gonna celebrate the new year, and my dad goes, “We’re the only ones on this street that celebrate New Year’s enthusiastically. In fact, someone got mad at us for being too loud last New Year’s.”

Of course, I was curious because I didn’t remember any neighbor complaining about how loud we were… so I asked who it was and my dad goes, “…You.”

BWAHAHA. xD I laughed so much. After hearing his answer, I thought for a while and it’s true. I was such a kill joy last New Year’s. But it’s really funny when I think about it now.

This year, I’m going to prove to my dad that I won’t be a kill joy this coming New Year… In fact, I shall be the loudest… >:DD Haha… Well yea, just wanted to share since it’s pretty relevant!

Themed by Hunson. Originally by Josh